Sancak Gitme Kal Diyemedim Şarkı Sözleri

Dokuzsekiz müzik etiketiyle yayınlanan "Gitme Kal Diyemedim" şarkısı kısa süre önce youtube üzerindeki yerini aldı. Sancak'ın herhangi bir albüm dahilinde çıkarmayıp, single yani tekli olarak dinleyicisne sunduğu gitme kal diyemedim şarkı sözlerini Berna Süheyla Yılmaz yazmış. Düzenlemesini Çağlar Kocatepe'nin yaptığı parça ilk günden 56 bin dinlenme ve 5 bin küsür beğeni aldı. Bize de şarkıyı sözleriyle birlikte paylaşmak düştü. Şimdiden mutlu hafta sonları dileriz.
sancak gitme kal diyemedim şarkı sözleri
sancak gitme kal diyemedim şarkı sözü

Sancak Gitme Kal Diyemedim Dinle

Sancak Gitme Kal Diyemedim Sözleri

(2x)
Gidiyorsun, Bilmediğim Uzaklara 
Bakarken Ardından Gitme Kal Diyemedim

(2x)
Bu Ayrılık Bir Çok Şeyi Aldı Götürdü Benden
Dostlarım Sordular, O Gitti Diyemedim

Diyemedim (4x)
Bakarken Ardından
Gitme Kal Diyemedim 

(2x)
Şimdi Her Şey Anlamsız
Yarım Kaldı Aşkımız
Akarken Göz Yaşlarım, Deli Gibi Zamansız


Seviyorum (3x)
Diyemedim
Gururum Engel Oldu 
Seviyorum Diyemedim

Diyemedim (4x)
Bakarken Ardından 
Gitme Kal Diyemedim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri