Sıla Yıkılmışım Ben Şarkı Sözleri

Yaklaşık 3 gün önce yayınlanan Yıkılmışım ben şarkısı Kral TV'de canlı olarak söylenmişti. Rubato ile birlikte düet yapan Sıla, 865 bin dinlenme ve 16 binden fazla da youtube beğenisi aldı. Özellikle muhbir şarkısı ile bu yıl adından sıkça söz ettiren güzel sanatçı, tekrardan live(canlı) şekilde yıkılmışım ben şarkısını okuması büyük heyecan uyandırdı. Bu arada söylemeden geçmeyelim; Kral TV'nin yeni programı Başka Şarkı, için her hafta farklı sanatçılar çağırılıp unutulmayan parçaları seslendirecekler. Bu haftanın konuğu Yıkılmışım ben ile Sıla oldu. Şarkı, sözleriyle birlikte aşağıda yer alıyor. Yorumunuzu esirgemeyin.
sıla yıkılmışım ben şarkı sözleri
sıla yıkılmışım ben şarkı sözü

Sıla Yıkılmışım Ben Dinle

Sıla Yıkılmışım Ben Sözleri

Sanki Terk Edilmiş Bir Viraneyim
Her Yanım Dağılmış Yıkılmışım Ben
Üstüne Basılan Taşlar Misali
Paramparça Olmuş Dağılmışım Ben

Çaresiz Kalmışım Gözlerim Şaşkın
Çile Rüzgarında Savrulmuşum Ben
Dertler Derya Olmus Ben De Bir Sandal
Devrilip Batmışım Boğulmuşum Ben

Tutunacak Hiçbir Dalım Kalmadı
Bir Ağaç Misali Kurumuşum Ben
Sanki Bir Köleyim Sanki Bir Esir
Yerlerden Yerlere Atılmışım Ben

Çaresiz Kalmışım Gözlerim Şaşkın
Çile Rüzgarında Savrulmuşum Ben
Dertler Derya Olmus Ben De Bir Sandal
Devrilip Batmışım Boğulmuşum Ben

Yorumlar

  1. nerden sıla oluyo söyledi diye onun adını mı yazmanız gerekiyo ibrahim tatlıses yazacaksınız...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri