Simge Üzülmedin Mi Şarkı Sözleri

Simge'nin yeni çıkardığı single çalışma "Üzülmedin mi?" bugün netd müzik kanalına yüklendi. DMC müzik etiketiyle piyasaya sürülen ve 1 saat içinde 30 bin dinlenmeyi başaran şarkıyı ilk olarak sozlerisozu.net sitemize eklemiş bulunuyoruz. Sözlerini Ersay Üner'in yazmış olduğu, Simge'nin yeni şarkısı Üzülmedin mi şarkı sözleriyle birlikte karşınızda... Söylemeden geçmeyelim, parçanın aranjesi Ozan Bayraşa tarafından yapılmış. Sizce şarkı tutar mı? Yorumunuzu bekliyoruz.
simge üzülmedin mi şarkı sözleri
simge üzülmedin mi şarkı sözü

Simge Sağın Üzülmedin Mi Dinle

Simge Üzülmedin Mi Sözleri

Vuruldum
Aynı Yerden Üst Üste Vuruldum
Ama Sustum
 
Dağıttın Hayatımı 
Beni Ağır Yanılttın 
Acım Oldun
 
Ve Gördüm Gerçeği
İçindeki Seni
Buna Rağmen Tutuyordum
O Soğuk Ellerini 

Gidiyordum Kaç Defa 
Ama Tuttum Kendimi
Yapamazdım, Acıtamazdım
Asla Senin Gibi
 
Üzülmedin Mi Kalbimi Çarpıp Çıkarken
Küçülmedin Mi Aşkla Verdiğin Sözden Cayarken
Nasıl Bakıyorsun Gözlerime Veda Ederken 
Ben Çok Üzüldüm, 
Sen Üzülmedin Mi?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri