Aynur Aydın Bana Aşk Ver Şarkı Sözleri

2016 yılında çıkardığı emanet beden albümünden sonra bu yıl Turaç Berkay ile "Bana Aşk Ver" şarkısına düet yapan Aynur Aydın, netd müzik kanalındaki yerini aldı. Seyhan müzik etiketi ile çıkışını yapan Aynur Aydın, 1 saat içinde 10 bin dinlenmeye ulaştı. Sözlerini Berksan'ın yazdığı bana aşk ver şarkısını siz takipçilerimizle paylaşalım istedik. Aranjesini Turaç Berkay'ın yaptığı şarkı sizlerle... Yorumunuzu bekliyoruz, şimdiden mutlu hafta sonları dileriz.
aynur aydın bana aşk ver şarkı sözleri
aynur aydın bana aşk ver şarkı sözü

Aynur Aydın Bana Aşk Ver Dinle

Aynur Aydın Bana Aşk Ver Sözleri

Nasıl Soğumuşsa Kalbim
Kalmadı Senle Derdim
Sevseydim Yine Yerdim
Göz Göre Göre Yalanlarını

İnan Inan Duymam Inan
Yanımda Aşkla Bağırsan Da
İnan Inan Görmem Inan
Beni Cennetten Çağırsan Da

Bana Ver, Bana Aşk Ver Tanrım
Deli Ver, Gözleri En Körü Ver
Onu Al, Onu Unutma Tanrım 
Beni Ver, Ömrüne Dert Beni Ver

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri