Bilal Hancı Ağlama Beni Ana Şarkı Sözleri

Kafalar ekibinden Bilal Hancı, "Ağlama Beni Ana" isimli yeni şarkısını dün youtube kanalında yayınladı. ILS Vision etiketiyle piyasaya sürülen şarkı, single olarak çıkışını yaptı ve kısa sürede youtube trendler lsitesinde 5. sıraya yükseldi. Karadeniz ezgileriyle süslenmiş Bilal Hancı'nın Ağlama Beni Ana şarkısını sözleriyle birlikte sitemize eklemiş bulunuyoruz. Hakan Şengül'ün yazdığı şarkı şu an 500 bin dinlenmeyi aşmış durumda, sizce şarkı tutar mı?
bilal hancı ağlama beni ana şarkı sözleri
bilal hancı ağlama beni ana şarkı sözü

Bilal Hancı Ağlama Beni Ana Dinle

Bilal Hancı Ağlama Beni Ana Sözleri

Yar Yanumdan Geçeyi
Selam Bile Vermeyi
Darlan Yüreğum, Darlan
Giden Geri Gelmeyi

[nakarat](2x)
E Vay Beni Vay Bana
Ağlama Beni Ana
Soldi Gitti Gençluğum
Yüreğum Yana Yana


O Yardur Beni Yakan
Gözyaşlarumdan Akan
Terkedup Bir Başıma
Beni Yalnız Bırakan

[nakarat](2x)
E Vay Beni Vay Bana
Ağlama Beni Ana
Soldi Gitti Gençluğum
Yüreğum Yana Yana

Yaylalarda Bir Taşum
Yosun Bağlayamadum
Dosya Düşmana Karşı
Sustum Ağlayamadum

Yorumlar

  1. çok güzel bir şarkı başarılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri