Burak King Yanıyoruz Şarkı Sözleri

Birçok kişinin koştum hekime parçasıyla tanıdığı rap müziğinin eşsiz ismi Burak King, "Yanıyoruz" ismini verdiği yepyeni şarkısını an itibariyle kendi kanalında yayınladı. Şarkı çıkar çıkmaz 600 bin dinlenmeyi aştı ve youtube trendler listesinde 7.sıradan kendine yer buldu. ILS Vision music etiketiyle piyasaya sürülen yanıyoruz rap şarkısının sözlerini aşağıdan okuyabilir ve klibini izleyebilirsiniz. Ayrıca Burak King'in bu yeni şarkısı Fizy, spotify, apple music, iTunes ve Deezer müzik platformlarında da yayınlandı. Şarkı sizce tutar mı?
burak king yanıyoruz şarkı sözleri
burak king yanıyoruz şarkı sözü

Burak King Yanıyoruz Dinle

Burak King Yanıyoruz Rap Sözleri

Bi Nedeni Mi Var?
Bi Sebebi Mi Var?
Arasıra Dolu Yağar Arasıra Kar
Bi Garezi Mi Var Bana Arıyorum Hep
Cinayet Varsa Delili De Var
 
Yanıyorum, Yanıyoruz Ah, 
Her Dolunaya Bir De Sabah
Ekle Yarim Kahrıma Kah
Kal Gitme Özrün Kabahat

Sebebi Ben Miyim Sorularının?
Oluru Yoksa Da Boşyere Yorulmayalım
Cevabı Ben Miyim Sorduğun Sorularının?
Oluru Yoksa Da Boş Yere Yorulmayalım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri