Duygu Köseoğlu Yeni Yıl Şarkı Sözleri

Youtuber olan Duygu Köseoğlu'nun yep yeni şarkısı "Yeni Yıl" dün youtube üzerindeki yerini aldı. Trendler listesine 7.sıradan giriş yapan şarkı şu an için 900 bini aşkın dinlenmeye ulaştı. Daha önce dislike attım adını verdiği çalışmasıyla 10 milyonu aşan Duygu, muhtemelen bu şarkısıyla da en az 5 milyon dinlenecek gibi görünüyor. 2 dakika gibi kısa bir süreden oluşan yeni yıl şarkısını sözleriyle birlikte sizlere sunmak istedik. Şarkı sizce nasıl olmuş?
duygu köseoğlu yeni yıl şarkı sözleri
duygu köseoğlu yeni yıl şarkı sözü

Duygu Köseoğlu Yeni Yıl Dinle

Duygu Köseoğlu Yeni Yıl Sözleri

Yeni Umutlara Ihtiyacın Var
Düşüncülerin Her Yanı Kaplar
Koca Bir Yıl Daha Geçti Gitti
Hepimizin Vardı Bir Hayali

Dilerim Ki Gerçek Olsun, Olsun
Yeni Yıl Herkese Kutlu Olsun
Döndüm Baktım Geriye
Bir Yıl Geçti İyi Ve Kötüsüyle

Her Yıl Daha Da Mutlu
Her Yıl Daha Da Umutluyuz
Yeni Yıl Sana
Yeni Yıl Bana
Yeni Yıl Bize Kutlu Olsun

Dilerim Bu Yıl Gerçek Olsun Hayeller
Bizi Bekle Huzur, Barış Yeni Senede
Dilerim Bu Yıl Gerçek Olsun Hayeller
Bizi Bekle Sağlık, Umut Yeni Senede

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri