Yalın - Feride Hilal Akın Sesinde Aşk Var Şarkı Sözleri

Yalın ile yaptığı Sesinde Aşk Var düeti ile Feride Hilal Akın 1 saat içinde 10 bin dinlendi. Büyük merakla beklediğimiz halil söyletmez düeti öncesi, Yalın'ın klasiklerinden olan sesinde aşk var şarkısı geceye renk kattı diyebiliriz. Ayrıca şarkıya yalın gitarıyla eşlik etti, biz artık sözü size bırakıyoruz. Yalın - Feride Hilal Akın sesinde aşk var şarkı sözleriyle karşınızda...
feride hilal akın sesinde aşk var şarkı sözleri
feride hilal akın sesinde aşk var şarkı sözleri

Yalın - Feride Hilal Akın Sesinde Aşk Var Dinle

Yalın - Feride Hilal Akın Sesinde Aşk Var Sözleri

Aldım Başıma Belayı
İlk Günden Belli Biraz Delisin
Biraz Kendine Has
Biraz Maceracı

Aldım Başıma Belayı
Yüzün, Ellerin Can Yakıyor Gamzelerin
Dert Oluyor Gidişin
Dert Oluyor Hemen Dönmeyişin
 
Sesinde Aşk Var Bir Ben Duyuyorum
Kalbimde Taşla Yapamam Biliyorum
Sabaha Olunca Çık Gel Bekliyorum

İlk Sofra Kurulunca Koş Gel Bekliyorum
Son Şarkı Duyulunca Durmam Söylüyorum
Sesinde Aşk Var Bir Ben Duyuyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri