Soner Sarıkabadayı Gel De Uyu Şarkı Sözleri

PDND Müzik etiketiyle piyasaya adımını atan Soner Sarıakbadayı, "Gel De Uyu" adındaki şarkısıyla bugün youtube platformundaki yerini aldı. 62 binden fazla dinlenme, 4 bini aşkın beğeni elde eden şarkı top müzik listelerine de hızlı bir giriş yapmış oldu. Söz ve müziğin bizzat kendisine ait olduğu gel de uyu şarkısının mix ve düzenlemesini Osman Çetin ve Aerro üstlenmiş. Biz de bu güzel şarkıyı sözleriyle birlikte paylaşıp sizlerin yorumunu bekliyoruz.
soner sarıkabadayı gel de uyu şarkı sözleri
soner sarıkabadayı gel de uyu şarkı sözü

Soner Sarıkabadayı Gel De Uyu Dinle

Soner Sarıkabadayı Gel De Uyu Sözleri

Kalbim sana kırılmıyor,
Gerek yok almana
Seni de vurur,
Dur de durur yoluna

Bana kaç adım uzaktasın yürüsem?
İki dudaktasın bir bilsem
Temelli mi bir süreliğine mi uzaktasın?

Seviyor seviyor gidiyor değişmez ki huyu,
Kokusu burada kendisi yok gel de uyu,
Ben ona ulaşamam o bana ulaşabiliyorken,
Buna rağmen bekle dese beklerim,

Bir ömür boyu...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri