Melek Mosso Vursalar Ölemem Şarkı Sözleri

Melek Mosso'dan yepyeni bir çalışma, "Vursalar Ölemem" şarkısı geçtiğimiz günlerde youtube üzerindeki yerini aldı. Aslen bir Yıldız Tilbe şarkısı olan Vursalar Ölemem, Melek Mosso'nun yorumuyla da epey dikkat çekmiş durumda. 200 bin dinlenmeyi an itibariyle aşan şarkının mix & mastering işini Anıl Çiftler üstlenmiş. Biz de vursalar ölemem şarkısını sözleriyle birlikte ilk olarak sitemize eklemiş bulunuyor ve yorumunuzu bekliyoruz.
melek mosso vursalar ölemem şarkı sözleri
melek mosso vursalar ölemem şarkı sözü

Melek Mosso Vursalar Ölemem Dinle

Melek Mosso Vursalar Ölemem Sözleri

Kar Hazır Inmeye Saçlarıma 
Beklemedim Ki Beklemedim
Geçsin Ömrümün Yaz Baharı 
İstemedim Ki Istemedim

Gençliğimin Gül Bahçesinde 
Aldı Telaş Beni Ellerine
Sen Bırakma Beni 
Kalbimin Gerçeği

Düştüm Aşkının Ayağına 
Durma Durmaz Geceler
Durma Durmaz Çileler 
Durma Dursun Yüreğim
Sana Binlerce Kez Öleceğim

Bozulur Yasaklar Kurallar
Sevişmek Bağışlanmaz Affetme Beni
İçimde Korku Heyecan
Aşkınla Başım Dönerken Vursalar Ölemem

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri