Aynalar Şarkı Sözleri - Halil Sezai - Rubato

Kral müzik youtube kanalında yayınlanan aynalar şarkısı ile Halil Sezai, Rubato ve Muammer Barut güzel bir yoruma imza attılar. 1 gün içinde 30 bin dinlenmeye ulaşan şarkı 700'ü aşkın beğeni elde etti. Flüt eşliğinde söylenen aynalar şarkısını sözleriyle birlikte siz takipçilerimize özel ilk kez burada, yani sitemizde paylaşıyoruz. Yorumunuzu bekliyoruz.
rubato - halil sezai aynalar şarkı sözleri
rubato - halil sezai aynalar şarkı sözü

Rubato - Halil Sezai Aynalar Dinle

Rubato - Halil Sezai Aynalar Sözleri

Harmanım Ben Harmanım 
Kırk Satırlık Fermanım 
Yok Dizimde Dermanım 
Eyletmen Beni Söyletmen Beni 

(2x)
Aglatman Beni Aynalar Aynalar Aynalar 
Eyletmen Beni Söyletmen Beni 

Ağlatman Beni Aynalar Aynalar Aynalar 
Hüznüm Sizde Görülür Saçım Beyaz Örülür 
Yaşarken De Ölürüm 

(2x)
Eyletmen Beni Söyletmen Beni 
Aglatman Beni Aynalar Aynalar Aynalar 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri