Yiğitcan Şahin Neye Yarar Şarkı Sözleri

Balyoz müzik etiketi ile yayına bugün giren Neye Yarar şarkısıyla 400 bin dinlenmeyi deviren Yiğitcan Şahin yaklaşık 3 bin beğeni de aldı. Sözlerini de bizzat kendisinin yazdığı neye yarar şarkısı muhtemelen müzik top listelerine üst sıralardan giriş yapacak. Düzenlemesini Fırat Emre Özler'in üstlendiği Yiğitcan Şahin'in Neye Yarar şarkısı sözleriyle birlikte sizlerle...
yiğitcan şahin neye yarar şarkı sözleri
yiğitcan şahin neye yarar şarkı sözü

Yiğitcan Şahin Neye Yarar Dinle

Yiğitcan Şahin Neye Yarar Sözleri

Boğaza karşı oturmuş izliyorum geçmişimi
Özlüyorum tabi bende kolay değil

Silemedim geçmişimi takıldım kaldım sende
Ölüyorum beni bıraktığın yerde ağlıyorum

Şu dünyada sensiz nefes almaktan nefret ettim
Sen yanımda yokken yaşlanmaktan

Sensiz yatıp sabah sensiz uyanmaktan
Sen olmadan geçen her dakikamdan nefret ettim

Neye yarar söyle sen yanımda yoksan neye yarar
Söyle sensiz yaşlanmışsam  neye yarar

Neye yarar bugün varsan yarın yoksan
Söyle kalbin atmıyorsa artık neye yarar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri