Çağatay Akman - Yüreğim Davacı Şarkı Sözleri

Geçtiğimiz yıl sensin benim en derin kuyum, 2016 yılında ise gece gölgenin rahatına bak şarkısıyla ünlenen Çağatay Akman, "Yüreğim Davacı" adını verdiği şarkıyı 15 Şubat tarihinde yayına alacak. Çok yakında şarkıya ait bir teaser(tanıtım klibi) yayınlanacak diye tahmin ediyoruz. Ahmet Hatipoğlu'nun sözlerini yazdığı Yüreğim Davacı şarkısı sözleriyle yakında sitemizde yer alacaktır. 2645 Records durmadan çalışmalara devam ediyor, gelişmeleri merakla bekliyoruz.
çağatay akman yüreğim davacı şarkı sözleri
çağatay akman yüreğim davacı şarkı sözü
Çağatay Akman Yüreğim Davacı Dinle

Çağatay Akman Yüreğim Davacı Sözleri

Senle Başka Bir Yolda
Karşılaştık Sonunda
Haline Dert Yanarsın
Hayaller Ortasında

Bence Aşka Bulaşma
Mağlup Oldum Bu Yaşta
Sonra Zaten Anlarsın
Kaybeden Hep Hayatta

Bu Kaçıncı Terk Bu
Yalancı Rüzgar
Bir Bakınca Hasret
Bütün Yıldızlar

Hem Yabancı Kaldın
Hem Elimde Acı
Beni Boşver Senden
Yüreğim Davacı

Not: Şarkı henüz çıkmadığı için sözleri full olarak ekleyemedik. Bu sebepten, erkenden gelip sözleri arayan ziyaretçilerimizden özür dileriz. Çok yakında şarkının sözleri ilk olarak burada olacak.
(Güncelleme:Şarkı sözleri eklenmiştir.)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri