Serdar Ayyıldız - Kerem Keskin Cennetlik Şarkı Sözleri

Bu yılın en konuşulacak düetlerine aday olan Cennetlik şarkısı an itibariyle web sitemizdeki yerini almıştır. ikili, Serdar Ayyıldız ve Kerem Keskin'in yeni şarkısı "Cennetlik" ile 2 günde 50 bin dinlendi. Serdar Ayyıldız - Kerem Keskin Cennetlik şarkısı spotify, iTunes gibi müzik platformlarında da yayınlandı. Sozlerisozu.net sunar, Cennetlik parçası ile alakalı yorumlarınızı bekliyoruz.
cennetlik şarkı sözleri
serdar ayyıldız - kerem keskin cennetlik şarkı sözü

Serdar Ayyıldız feat. Kerem Keskin Cennetlik Dinle

Serdar Ayyıldız feat. Kerem Keskin Cennetlik Sözleri

Uzaktan Bir Selam Anlamsız Bir Kelam
Benim Seni Acilen Görmem Lazim
Böylesi Deli Sevmedim Kimseyi
Diyenlere Inanmamak Mi Lazım

Ben Inandim Senin Içten Sözlerine
Kandım Ettiğin Yeminlere
Hep Aklımdasin Unutamam Diyordu
Meğer Balık Kadarmiş Hafizasi Yazık

Seni Seviyorum Bırakamam Diyordu
Kelebek Kadarmiş Ömrü Aşkının
Bana Şiirler Yaz Okuyayım Diyordu
Meğer Bildiğini Okumuş Bunca Zaman Yazik

Seni Görmediğim Her An Cehennem Diyordu
Şimdi Bir Kez Yüzünü Gören Cennetlik

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri