Ozan Doğulu - Hande Ünsal Derdim Çok Şarkı Sözleri

Ozan Doğulu ile Hande Ünsal, yeni çalışmaları olan "Derdim Çok" ile bugün netd müzik kanalındaki yerini aldılar. DGL ve DMC etiketiyle sunulan bu şarkı 130 Bpm Forte albümünde yer alıyor ve şimdiden 40 bin dinlenmeye ulaştı. Söz ve müziği Hande Ünsal'a ait olan, düzenlemesini Ozan Doğulu'nun yaptığı derdim çok şarkısı sözleriyle birlikte karşınızda...
derdim çok şarkı sözleri
derdim çok şarkı sözü

Ozan Doğulu - Hande Ünsal Derdim Çok Dinle

Ozan Doğulu - Hande Ünsal Derdim Çok Sözleri

Bir Yolunu Bulamadım Ah Bunun
Yok Çözümü Kaçınılmaz Sonun
Nedir Kaderim Benimle Zorun
Derdim Çok

Düşündüm Yokluğuna
Alışmışım Aslında
Bir Sürü Bahanen Var Bana
Ezbere Cümleler Kurma

Değeri Yok Üstelik Ilk Defa Değil
Sözlerin Acıtmıyor Beni
Eskidendi, Eskidi Resimler Gibi
Geçer Dedim Direndim Aşka
Bir Türlü Geçmedi

Olurunu Bulamadım Ah Bunun
Yok Çözümü Kaçınılmaz Sonun
Nedir Kaderim Benimle Zorun
Derdim Çok

Düşündüm Yokluğuna
Alışmışım Aslında
Görmezden Gelmişim
Gerçekleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri