Fatma Turgut Aşk Tadında Şarkı Sözleri

Model grubunun eski solisti Fatma Turgut, "Aşk Tadında" isimli şarkısını kısa süre önce yayınladı. İlkbaharda Kıyamet adını verdiği şarkıdan sonra 2.olarak solo şarkısı hazırlayan Fatma, şarkısında Demir Demirkan ile birikte çalışmış. Ayrıca klipte Bedran Güzel de yer alıyor, biz de söz müziği kendisine ait olan Aşk Tadında şarkısını sözüyle birlikte sitemize eklemek istedik. Nette ilk kez sozlerisozu.net farkıyla karşınızda...
fatma turgut aşk tadında şarkı sözleri
fatma turgut aşk tadında şarkı sözü

Fatma Turgut Aşk Tadında Dinle

Fatma Turgut Aşk Tadında Sözleri

Hikayemiz göz göze gelince başladı,
Siyah kazaklarımız sanki aynıydı

(2x)
Dedim bunca yıl hayat aklamış seni
Şimdi ayırsınlar bakalım bizden bizi...

Sen bakınca, sol yanımda
Bir şeyler oluyor, aşk tadında
Elin elime dokunduğunda
Yüreğim eriyor, aşk tadında

Usul usulca sokulduğunda
Yüreğim eriyor tatlı tatlı,
Tam aşk tadında...

Terazinin bir yanı ben, diğeri sen
Hiç düşmeyiz ellerimdeyken

(2x)
Sen yoksan seni, ben yoksam beni
Soracak her yerde cümle alem

Uyandığımda yanımda hep sen ol istiyorum
Sımsıkı sarıldığımızda, dünyayı durduruyorum
İçimde bir şeyler oluyor, aşk tadında...

Sen bakınca, sol yanımda
Bir şeyler oluyor, aşk tadında
Elin elime dokunduğunda
Yüreğim eriyor, aşk tadında

Usul usulca, sokulduğunda
Yüreğim eriyor, durası geliyor
Tatlı tatlı, tam aşk tadında...

Sizce şarkı tutar mı? Yorumlarınızı bekliyoruz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri