Halil Söyletmez Korktun Mu Şarkı Sözleri

Korktun mu isimli scorp gündem hikayesi ile ünlenen Simge Barankoğlu ile Halil Söyletmez yeni bir şarkı çıkardılar. 516 bin dinlenmeye ulaşan korktun mu şarkısı youtube trendler listesine de 17.sıradan giriş yaptı. Şarkı tamamen eğlence amaçlı yapılmış, Halil Söyletmezin söyeldiğine göre. Spotify, iTunes, Fizy gibi platformlarda da erişilebilir hale gelen korktun mu şarkısını sözleriyle birlikte paylaşmak istedik.
halil söyletmez korktun mu şarkı sözleri
halil söyletmez korktun mu şarkı sözü

Halil Söyletmez - Simge Barankoğlu Korktun Mu Dinle

Halil Söyletmez Korktun Mu Sözleri

Örümcek, Korktun Mu?
Yılan, Korktun Mu?
Raaar, Korktun Mu?
Aşktan, Korktun Mu?

Kalbim Fırlarmış Yerinden
Bir Aşık Olunca Bir De Korkunca
Senden Saklayacak Halim Yok
Meraktan Çatliyorum Ne Çıkacak Falımızda

Korkumdan Gelemiyorum Yanina
Kaderden Kaçiyorum
Sen Soktun Aramiza Yılanlari
Şimdi Ben Mi Suçluyum?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri