Mümin Sarıkaya Öldüğümü Bilmesinler Şarkı Sözleri

Öldüğümü Bilmesinler ile şarkı sözü paylaşımlarına kaldığımız yerden devam ediyoruz. Uzun süredir sessizliğini koruyan Mümin Sarıkaya yeni şarkısı "Öldüğümü Bilmesinler" ile tekrardan müzik dünyasına döndü diyebiliriz. Sadece youtube değil, spotify da da aktif hale gelen Öldüğümü Bilmesinler sözleriyle birlikte bizzat tarafımızca yazılmıştır. Yorumlarınızı merakla beklediğimiz Öldüğümü Bilmesinler için ne düşünüyorsunuz?
mümin sarıkaya öldüğümü bilmesinler şarkı sözleri
mümin sarıkaya öldüğümü bilmesinler şarkı sözü

Mümin Sarıkaya Öldüğümü Bilmesinler Dinle

Mümin Sarıkaya Öldüğümü Bilmesinler Sözleri

Mezarıma Taş Dikmeyin
Toprağına Gül Ekmeyin
Adıma Sela Vermeyin
Öldüğümü Bilmesinler

Garip Geldim, Garibim Ben
Bilirim Kadersizim Ben
Gönül Koydum Dünyasına
Ötesini Bilmesinler

Gömün Dağların Başına
Yamacından Geçmesinler
Derdim Ile Bir Kefene
Girdiğimi Bilmesinler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri