Öykü Gürman Kül Oldum Şarkı Sözleri

Bu yıl ATV ekranlarında karşımıza çıkan Sen Anlat Karadeniz dizisinde "Kül Oldum" isimli şarkı çaldı. 1.Bölümde çalan kür oldum şarkısını kimin söylediği herkesin aklına takılan soruydu. Öykü Gürman'ın seslendirdiği şarkıyı aşağıda sözleriyle birlikte bulabilirsiniz. Şarkıyla ilgili olumlu ya da olumsuz düşüncelerinizi yorumlar üzerinden gönderebilirsiniz.
öykü gürman kül oldum şarkı sözleri
öykü gürman kül oldum şarkı sözü


Öykü Gürman Kül Oldum Dinle

Öykü Gürman Kül Oldum Sözleri

Ümidim Tükendi Bitiyor
Ardına Bakmadan Gidiyor
Söylemeye Dilim Varmıyor
Söylediler Yandım Kül Oldum

Bir Görünüp Bir Kaybolup
Beni Düşürdün Derde
Bakışların Gözlerime
Bilmem Yüreğin Nerde

Anladığım, Duyduğuma Göre
Sevdiğin Varmış
Haritalardan Bildiğim
O Şehirde Bir Yerde

Yorumlar

  1. öykü ablayı çok seviyorum bu ne tatlılık oy öyküm oy

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri