Pınar Soykan Mesela Şarkı Sözleri

Dön Desem, Gitme Demedim Mi gibi şarkılarıyla kendini bizlere 2014 yılından bu yana gösteren Pınar Soykan, "Mesela" adını verdiği şarkısını yarın yayınlıyor. Şarkıyı şimdiden dinleme imkanı bulduk ve bu sebepten sitemize şarkı sözlerini ekleyelim istedik. 2011 yılında Poker adlı albümüyle piyasaya adımını atan güzel sanatçı, eski bir öğretmen. Sözü uzatmıyor ve yokum ben şarkı sözleri ile sizleri baş başa bırakıyoruz...
pınar soykan mesela şarkı sözleri
pınar soykan mesela şarkı sözü

Pınar Soykan Mesela Dinle

Pınar Soykan Mesela Sözleri

(2x)
Beterin beteri varmış,
Korktuğum başıma geldi
Sol yanındaki gamzeyi,
Onu öpüyor şimdi

Benle yaptığın her şeyi,
Onla da yapıyor musun?
Mesela, ona da soğuk havada
Sıcacık gülüyor musun?

(2x)
Nerde o ayrılmaz ikili?
Bitiyoruz işte azar azar
Kime inadın, bilemiyorum ki
Beni yalnızca seven anlar...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri