Rafet El Roman Özledim Şarkı Sözleri

Bu yıl 14 şubat sevgililer gününe özel çıkardığı yeni single çalışmasıyla dikkatleri üzerine çeken Rafet El Roman ile şarkı paylaşmaya tam gaz devam. Yaptığı her şarkıyla olay yaratan Rafet El Roman, yepyeni çalışması "Özledim" sayesinde yine zirveye oynuyor. Aşağıdan Rafet El Roman'ın Özledim şarkısına ait sözleri bulabilir ve okuyabilirsiniz. Epey sevilen Özledim şarkısı sizce gereken ilgiyi görebilecek mi?
rafet el roman özledim şarkı sözleri
rafet el roman özledim şarkı sözü

Rafet El Roman Özledim (Sevgililer Günü Şarkısı) Dinle

Rafet El Roman Özledim Sözleri

(2x)
Yüreğime sorsalar seni,
Yanar kavurulurum
Şu bedenim kor ateş, rüzgar olur
Savrulurum
Uçuşur küllerim, saçına tac olurum
Nolursun dokunma öyle kalayım

(2x)
Sevgililer günün kutlu olsun diyemedim
Doğum günün oldu bayram geçti gelemedim
Ama nasıl özledim, bilemezsin
Senden, sözümden hiç vazgeçtim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri