Sanjar Öykümüz Şarkı Sözleri

Sanjar'ın 2018 yılı için özel çıkardığı single şarkısı "Öykümüz" geçtiğimiz günlerde kendi youtube kanalından yayınlandı. Video klibiyle oldukça ilgi gören şarkının sözlerini, miksini de bizzat Sanjar üstlendi. 48 bin dinlenmeye ulaşan öykümüz şarkısını sözleriyle birlikte sitemize ekledik. Yorumunuzu merakla bekliyor olacağız, esen kalın.
sanjar öykümüz şarkı sözleri
sanjar öykümüz şarkı sözü

Sanjar Öykümüz Dinle

Sanjar Öykümüz Sözleri

Şimdi Kendimizden Uzaktayız
Adını Bile Bilmediğimiz Kollardayız
Yarım Kalmış Öykümüz Ve Ayrı Gayrıyız
Bir Tarafta Deniz Bir Tarafta Hala Kapkarayız

Yangın Var, Söndürenim Yokmu Be?
Diye Sorduğum Kaçıncı Gece!
Kin Doymuş Insanlığa Kim Neşe
Neydi Sorun Söylehiç Yanmazmı Meşem

Eştiğimiz Çukurda Kendini Görcekken
Neydi Telaşınız, Bi Gün Ölcekken
Of Be Ya Herşey Yoluna Gircekken
Gitmelimi Aşk, Yoksa Kalmalımı Gecen

Son Nefes, Pişmanlıklar Doğrurmuşum Farklı
Yanlış Insan Yanlış Insandan Korunur
Olmuş Aklı, Hergün Annesine Borusu
Öter Dururda, Bizide Allah Korusun.

Yak Sigara, Geceyi Boğdum Dumana
Cevabım Zor Ama, Hep Inancım Kuran'a
Bugün Soldan Kalkan Insan, Bigün Sağdan Kalkamıcan
Bugün Yan Gözle Baktığına Yarın Hiç Bakamıcan.

Sende Yancan, Bende Yancam.
Bugün Gül'de Orda Hesaplaşcaz
Sende Olan Benden Hiç Olmicak
Orda Gül Yüzünden Kıyak Falan Olmicak, Olmicak..

Nizamım Tek Kelamden Essalamun Aleyküm
Miladım Dolmuş Ise Can Vermek Tevekkül
Henüz Gül, Güller Açsın Ömrün Bir Bahçede
Mangal Yanar Öbür Bahçede Kalır Külü

Kapattım Bütün Kapılar Ardındayım
Yüzüme Karşı Konuşmuyonuz Amma Farkındayım
Aşka Kızgın, Hayli Nefret Dolu Bi Kalkınmayım
Etraf Soğuk, Tek Benim Yandığım Bi Yangındayım

Salkım Salkım Üzüm Dolaşmış Bertaraf Gecem
Gecem Neden Neden Deyipte Kafayı Yicem Ve Gelmiycem
Senin Benden Aldıklarını Yerine Koymadan
Huzur Vermicem, Asla Ölmicem, Ölmicem

Terkidiyar Oldu Terkidiyardan Bi Terfiyar
Çatımı Söktü Götürdüler Üstüme Kar Yağar
Öyle Işte Yazın Bunu Kötüye Yok Maal
Yürek Darbe Yemiş Içimdeyse Kızgın Ohaal

Bana Da Öl Ulan Artık Derler, Ölmem
Bizide Gör Be Kaan Derler Işte, Görmem
Üfledikçe Daha Çok Yanarım Ve Sönmem
Rahat Yok, Ben Öcümü Almadan Ölmem

Geceye Selam Çak, Anlatcaklarım Var
Hayat Müşterektir Kendi Yaranı Kendin Sar
Kaderin Benle Sorunu Ezelden Beri Var
O Değilde, Çok Güzel Yenildik Bir Tebrikte Bizden Var

Sizden Aldığım Ne Varsa Yerine Koyarım
Ta Ki Nefretim Benimle Birgün Onuda Saçarım
Şimdi Nerde Bi Aşık Görsem Oradan Kaçarım.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri