SEN YERİNDE DUR Kötü Enes Batur Diss Şarkısı Sözleri

Enes Batur'un hayal mi gerçek mi filminde öne çıkan "Sen Yerinde Dur" isimli kötü enes batur'un söylediği diss rap şarkı an itibariyle sitemizdeki yerini almıştır. Hayal mi gerçek mi filmi müziği olarak da geçen şarkı, kısa sürede youtube trendler listesinde 4.sıraya yükseldi. 2 milyonu aşan dinlenme sayısıyla Sen Yerinde Dur diss şarkısı ve sözleri karşınızda...
sen yerinde dur kötü enes batur diss şarkısı sözleri
sen yerinde dur kötü enes batur diss sözleri

SEN YERİNDE DUR Kötü Enes Batur Diss Şarkısı Dinle

SEN YERİNDE DUR Kötü Enes Batur Diss Rap Sözleri

Buyrun Benim Bir Şey Mi Dedin ?
Siz Aşağıdasınız Ben Zirvedeyim
Kralı Izleyeceksen Bilet Vereyim
Üzüldün Mü Sen Yazık Sana Bebeğim

Soran Olursa Bir Numarayım
Ufak Ufak Dağılın Ben Nirvanayım
Yetişemez Ki Bana Piyasanın Alayı
Beni Izlemek Bile Sana Balayı

Sen Yerinde Dur Karşında Enes Batur

Kanal Açıyor Koşanda Yürüyende
Kimse Olamaz Benim Seviyemde
Havalı Olacaksan Dur Ve Beni Ana
Eğer Çekemiyorsan Otur Ve Kıskan

Kalite Deyince Beni Arıyorlar
Videolarımı Hep Başa Sarıyorlar
Zirveye Sesin Gelmiyor Ne Diyorsun
Hala Krallığımda Ne Geziyorsun

Sen Doğuştan Steps Ben Ise Smaç
Sen Küçük Bir Çiçeksin Ben Ise Ağaç
Sen Eski Bir Arabasın Ben Ise Lambo
Sen Dövüş Öğreniyorsun Ben Ise Rambo

Seni Yormuştur Bu Yolculuk
Kalmamış Kimsede Doğruluk
Bu Yeterli ? Suçluluk
Benim Tarzım Azim Çalışma Mutluluk

Sen Yerinde Dur Karşında Enes Batur

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri