Burhan Şeşen & Ezgi Aktan - Olur mu? Şarkı Sözleri

Sana rastladım bunca yıl sonra
Yeniden doğdum bu yaşımda
Hiç olmayacak bir şey yaşasak
Olur mu?

Nasıl anlatsam sana bunları
Nasıl söylenir unuttum
Geriye dönsem, son kez denesem
Olur mu?

Bir şeyler var unuttuğum belki
Kalbim ilk kez çarpıyor sanki
Korkum yok gelecekten
Mutluyum ya ben

Eski bir defter bulmuş gibiyim
Her bir sayfası silinmiş
Boş bir sayfaya yeniden yazsam
Olur mu?

Eski bir resme bakar gibiyim
Bazı şeyler var silinmiş
Aynı yerlerde yeniden dursam
Olur mu?

Bir şeyler var unuttuğum belki
Kalbim ilk kez çarpıyor sanki
Korkum yok gelecekten
Mutluyum ya ben

Bir şeyler var


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri