Gripin – Avaz Avaz Şarkı Sözleri

Vakitsiz açmış bir çiçeksin sonbaharda
Ben de bir çiğ tanesiyim yapraklarında
Hadi gel kaybolalım desem neye yarar
Belki sen ben başka bir zaman başka bir hayatta
Boşver boşver
Sözlerim açık giderse gitsin
Boşver boşver
Böyle gelmiş böyle gider
Avaz avaz bağırsam neye yarar
Ne zaman bir tanem desem içim yanar
Avaz avaz bağırsam neye yarar
Ne zaman düşsen aklıma içim yanar
Vakitsiz açmış bir çiçeksin sonbaharda
Ben de bir çiğ tanesiyim yapraklarında
Hadi gel kaybolalım desem neye yarar
Belki sen ben başka bir zaman başka bir hayatta
Boşver boşver
Sözlerim açık giderse gitsin
Boşver boşver
Böyle gelmiş böyle gider
Avaz avaz bağırsam neye yarar
Ne zaman bir tanem desem içim yanar
Avaz avaz bağırsam neye yarar
Ne zaman düşsen aklıma içim yanar
Avaz avaz bağırsam neye yarar
Ne zaman bir tanem desem içim yanar
Avaz avaz bağırsam neye yarar
Ne zaman düşsen aklıma içim yanar
Söz – Müzik: Murat Başdoğan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri