Gripin – Gündüzüm Seninle Şarkı Sözleri

Şarkı Sözleri
Gündüzüm seninle gecem seninle
Beyhude geçti bu ömrüm derdin derdin derdinle
Gündüzüm seninle gecem seninle
Beyhude geçti bu ömrüm derdinle
Aşkımı bir sır gibi senelerdir sakladım
Geceleri rüyamda ismini sayıkladım
Aşkımı bir sır gibi senelerdir sakladım
Geceleri rüyamda ismini sayıkladım
Sevgilim saçların zannetme solmaz
Dünyada sevenler bahtiyar olmaz
Aşkımı bir sır gibi senelerdir sakladım
Geceleri rüyamda ismini sayıkladım
Aşkımı bir sır gibi senelerdir sakladım
Geceleri rüyamda ismini sayıkladım
Aşkımı bir sır gibi senelerdir sakladım
Geceleri rüyamda ismini sayıkladım
Aşkımı bir sır gibi senelerdir sakladım
Geceleri rüyamda ismini sayıkladım
Söz – Müzik: Suat Sayın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri