Timuçin Ateş – Boş Bir Duvar Şarkı Sözleri

1. KISIM
Yazmak zor geliyor eskilerim hakkında
Çünkü umutlarıma veda ettim gözyaşımla
Tam bir yıl evvel bir hastane odasında
Sanki hayatımdan kaybettim on yıl kadar
Öyle kolay değil, çok zormuş katlanmak
Asla olamazsın eskisi kadar sağlam
Her gün önüne gelen pişkin suratlar var
Bundandır eskisinden olmalısın daha sağlam
Hayatım var hem de hiç duraksamayan
Biraz dur desem de sonuçlandı hüsranla
Sükunet istersin bıkarsın konuşmaktan
Biraz nadas dersin dinlenmek gerek sana
Fırsat bilirler dibindeki boş boğazlar
Arkandan saçma sapan atıp tutarlar
Susturmalısın onları, kulak verme onlara
Bu yüzden hep güçlü kal, güç gerek sana
NAKARAT
Boş bir duvar gelir suratıma
yazmak zor gelir eskiler hakkında
2. KISIM
Gözlerim dolu anlatmak bile zor
Yaşamak anlamsız çünkü yapma diyen yok
Uykusuz kaldım çünkü gündüzlerim zor
Bilmediklerim var hayatım hazin bir son
Anlayan yoksa yazmak anlamsız gelir
Yaşayıp giderken her gecede tükenirsin
Çünkü her geçen gün çerçeveler eksilir
Bunun sonunda dünya sana dar gelir
Alıştım dedim insanları kandırdım
Sadece sürekli alışmaya çalıştım ben
Kendimle her zaman çatışıp duruldum ve
Bu çatışmalarda kaybeden umudum oldu
Zaten tadım yok bıkkınım ben hayattan
Yaşamak dram, haberim yok komedyadan
Yaşamım şu an elimdeki bir namluda
Çek vur beni, arşa çıksın yirmi bir gram
NAKARAT
Boş bir duvar gelir suratıma
Yazmak zor gelir eskiler hakkında

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri