Tuğba Özay – İnançsız Aşklar Şarkı Sözleri

İnançsız aşklara yer yok artık hayatımda
Yoruldu yürek çıkmaz sevdalarla
Yaşam bazen siyah beyaz
Bazı zaman gri tonda
Mücadele et dayan diren kötüler karşısında
Ne anlaşılmazdır insanın ruhu
İki kişi yaşasan da aşkı tutkuyu
Rahat vermez diğerleri kirli oyunlarla
Ne anlaşılmazdır insanın ruhu
İki kişi yaşasan da aşkı tutkuyu
Rahat vermez diğerleri kirli oyunlarla
Al beni sonsuzluğun tüneline
Kal kal kal kollarımda
Git aşka inancın yoksa
Sen de onlar gibi yaralama
Al beni sonsuzluğun tüneline
Kal kal kal kollarımda
Git aşka inancın yoksa
Sen de onlar gibi yaralama
İnançsız aşklara yer yok artık hayatımda
Yoruldu yürek çıkmaz sevdalarla
Boynum bükülmez yalnızlık rıhtımlarında
Dik durabilirsen adamsındır hainler karşısında
Ne anlaşılmazdır insanın ruhu
İki kişi yaşasan da aşkı tutkuyu
Rahat vermez diğerleri kirli oyunlarla
Ne anlaşılmazdır insanın ruhu
İki kişi yaşasan da aşkı tutkuyu
Rahat vermez diğerleri kirli oyunlarla
Al beni sonsuzluğun tüneline
Kal kal kal kollarımda
Git aşka inancın yoksa
Sen de onlar gibi yaralama
Al beni sonsuzluğun tüneline
Kal kal kal kollarımda
Git aşka inancın yoksa
Sen de onlar gibi yaralama
Söz: Tuğba Özay
Müzik: Göksel Sönmezocak

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri