Serap Zincir - Yasaklım Şarkı Sözleri

Kalbim aşktan yana zordan yana senden yana
Beni yıllarca bir oyana bir buyana
Savuran kaderin geldim yine oyununa

Hadi gel yasaklım çık artık saklandığın o yerden
Ben ödedim günahlarını seni beklerken
Bak ağlıyor ümitlerim sızlıyor içim
Kalmıyor artık sebebim

Kalbim aşktan yana zordan yana dertten yana
Seni alnımda tenden cana yoktan vara
Çeviren kaderin düştüm şimdi tuzağına

Hadi gel yasaklım çık artık saklandığın o yerden
Ben ödedim günahlarını seni beklerken
Bak ağlıyor ümitlerim sızlıyor içim

Hadi gel yasaklım söz suçun cezaların boynuma
Çekerim cefasını da kötü günlerinin
Ah bitmiyor belalarım
Ağrıyor başım olmuyor kimse ilacım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri