Apolas Lermi - Ah Almanya Şarkı Sözleri

Ah Almanya şarkı sözleri
Ah Almanya Almanya yüreğumun yarasi
Sığmaz sokaklaruna kaderumun karasi
Bana uymaz yasaklar kahve kokan sokaklar
Döneceğum köyüme beni yaylalar saklar
Geldi bahar aylari başlar yaylamun göçi
Anam gelur akluma yanar kalbumun içi
Hasretluk çeke çeke içtum zehir şerbeti
Hayatum destan olsa anlatamam gurbeti

Ağlatursun kemençem gurbette bulutlari
Ağaran saçlarumun tükenmiş umutlari

Anam girer rüyama gömreli kuşaklarun
Sürgün oldi gurbete nerdedur uşaklarun
Ey gidi komar guli naşi açar yaprağun
Bitecek bu gurbetluk olacağuk toprağun
Açti sifin çiçeğu öleyim sarisina
Gurbet mapusluk oldi ömrümün yarisina
Yillar geçti aradan geldum yol ayrimuna
Mezarumi kazsunler köyumun yaylimuna

Ağlama karabulut yoktur yaşumi silen
Gül olsun mezaruma sevda halundan bilen

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri