Aydilge - Kendi Yoluma Gidiyorum Şarkı Sözleri

Aydilge Kendi Yoluma Gidiyorum Sözleri

Ben zorunda mıyım
Senin seçtiğin yoldan gitmeye
Hiç kimse bilemez
Ben ne yaşadım, neler içimde

Ah sorgulamadan, yargılamadan seviyorsan
Gel ama bekleme, başkalarına benzerim diye

Kalp öyle yapamıyor
Böyle atamıyor
Öyle kolay değil, kendi olamıyor
Elalem neler diyor
Bense dinlemiyorum
Kendi yoluma gidiyorum

Öyle yapamıyor
Kalbim atamıyor
Öyle kolay değil, kendi olamıyor
Elalem neler diyor, bense dinlemiyorum
Kendi yoluma gidiyorum

Ben zorunda mıyım
Senin sevdiğin her şeyi sevmeye
Bu benim yaşamım, benim seçimim
Başkasına ne

Ah sorgulamadan, yargılamadan seviyorsan
Gel ama bekleme, başkalarına benzerim diye

Kalp öyle yapamıyor
Böyle atamıyor
Öyle kolay değil, kendi olamıyor
Elalem neler diyor
Bense dinlemiyorum
Kendi yoluma gidiyorum

Öyle yapamıyor
Kalbim atamıyor
Öyle kolay değil, kendi olamıyor
Elalem neler diyor, bense dinlemiyorum
Kendi yoluma gidiyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri