Bülent Gümüş - Bir Acı Gurbet Şarkı Sözleri

Bir acı gurbet şarkı sözleri
Yaralardan berelerden
Geçtim de geldim
Giydim kefenimi gezdim
Öldüm de geldim
Yeniden doğmuşum gibi
Yeniden olmuşum gibi
Yeni acılara hazır
Gel de vur beni

Ne amansız derde düştüm
Ve zamansız kırdı geçti
Talan etti, yalan etti
Ziyan etti yokluğun yar
Ezdi geçti, kesti biçti
Verem etti

Gidiyorum buralardan
Çocuklar gibi
Kendi enkazından kaçmış
Kurtulmuş gibi
Yeniden doğmuşum gibi
Yeniden olmuşum gibi
Yeni acılara hazır
Gel de vur beni

Ne amansız derde düştüm
Ve zamansız kırdı geçti
Talan etti, yalan etti
Ziyan etti yokluğun yar
Ezdi geçti, kesti biçti
Verem etti

Ne amansız derde düştüm
Ve zamansız geldi gurbet
Acımasız geçti yıllar
Zorlu yıllar, zorlu yollar
Çile keder
Ömrümüz bir acı gurbet

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri