İstanbullu Gelin 47. Bölümde Çalan Yalan Şarkı Sözleri

İstanbullu gelin 27 Nisanda çalan yalan şarkı sözleri
Düşerken duramazsın
Susarken anlatamazsın
Belki de ne bileyim ben
Uzaksan duyamazsın
Bıraksam bulamazsın
Nerdeyim biliyorum ben
Yalan ne diyorsan ne duyduysam yalan
Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan
Bilirsen unutamazsın
Aşikarı saklayamazsın
Kimdeyim arıyorum ben
Solarsan açamazsın
Kurursan damlayamazsın
Belki de kuruyorum ben
Yalan ne diyorsan ne duyduysam yalan
Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan
Duramaz ki yanan
Bulamaz ki arayan
Duruyorum ben
Yalan ne diyorsan ne duyduysam yalan
Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan
Yalan ne diyorsan ne duyduysam yalan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri