Mabel Matiz - Babamı Beklerken Şarkı Sözleri

Mabel Matiz'in yepyeni albümü Maya'nın içerisinde yer alan 'Babamı Beklerken' sitemizde an itibariyle yayınlanmıştır.Yeni albüm için: Mabel Matiz - Maya [2018] adresine tıklayabilirsiniz.Babamı Beklerken sözlerini okurken aynı zamanda şarkıyı da dinleyebilirsiniz.Uzun zamandır sizlere hizmet veren şarkı sözleri sitemiz sozlerisozu.net 'e Mabel Matiz Babamı Beklerken şarkı sözleride eklenmiştir.Herkesin severek dinlediği Mabel Matiz yaza bomba gibi bir albümle giriyor.Mabel Matiz'in annesinin ismini verdiği 2018 albümü Maya'nın içerisinde birbirinden güzel şarkılar yer alıyor.Babamı Beklerken bunlardan sadece biri.İşte Babamı Beklerken şarkı sözleri...
(23.06.2018 3:13 Güncellendi.)
Mabel Matiz'in yeni şarkısı Babamı Beklerken sözleri sitemizde yayınlanmıştır.
Babamı Beklerken Sözleri - Mabel Matiz Babamı Beklerken Şarkı Sözleri - Maya Albümü

Mabel Matiz Babamı Beklerken Dinle

Mabel Matiz Babamı Beklerken Şarkı Sözleri

Söyleyin yıllar, hangimiz yorgun
Gençlik alnımda bir perçem yolmayın ne olur
Sormadan geldim, anladım erken
Sevda ağzımda bir merhem sürebilsem odur

Kadehime yenilmeyim de
Daha kime yenileyim ben
Baba gönül ayılmayınca
Kar otururmuş ömür sevsem

Bir yara bu sevilmezse
Kan büyür ovulmazsa
Pencereler önünde uyuya kaldım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri