Ben Sende Yandım Şarkı Sözleri - Mavi Gri

Ünlü müzik grubu Mavi grinin İlkyaz Yağmuru adlı yeni albümünde yer alan Ben Sende Yandım Şarkısı 3 milyondan fazla izlenmeye sahip.Dahada artması muhtemel.Söz ve müziği Akif Alkan'a ait olan Ben Sende Yandım Şarkı Sözleri sitemizde yayınlanmıştır.Mavi Gri müzik grubunun Ben Sende Yandım benzeri şarkıları ve sözleri için sitemizi takip etmeye devam edin.

Mavi Gri Ben Sende Yandım Şarkı Sözleri

Ben de yıkıldım yalnızlıkta
Ben de kırıldım paramparça
Bu yolun sonu yok, biliyorum
Üzülsek de, kırılsak da, darılsak da
Sen de kabul et ikimiz de seviyoruz
Sanki bir uçuruma yalınayak yürüyoruz
Yine de bir yerlerde arıyoruz
Ruhumuzu, ufkumuzu, sevgimizi
Yine de bir yerlerde buluyoruz
Geçmişe dair unutulmayan ne varsa
Ben sende yandım, sende söndüm
Çıkar yol bulamadım bu sensizliğe
Geceler doldu içime, cevap veremedim
Sadece gözyaşlarım kaldı sayfalarda

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri