Bu Sabahlar Hiç Gelmez Şarkı Sözleri - Batuhan Aslanoğlu

Söz ve müziğin Batuhan Aslanoğluna ait olduğu Bu Sabahlar Hiç Gelmez Şarkı Sözleri sitemizde yayınlanmıştır.Benzer şarkılar ve sözleri için sitemizi takip edin.

Batuhan Aslanoğlu Bu Sabahlar Hiç Gelmez Şarkı Sözleri

Uykusuz saatler ve dipsiz hayallerde andım seni Bu gece tadım yok, efkarım çok Bilemedim… Aklımda yine bir sürü sorular var sevgilim Yaşasam mı, ölsem mi bilemedim Bazı anlar olur ya, bilirsin sevgilim Çaresizliğim… Yetti dersin, bitmez; geceler hiç geçmez Sabahlar çok uzak Cebim delik, kafam bozuk, ev dağınık Bir de sen yoksun yanımda Bu sabahlar hiç gelmez, yalnızlık bitmez Korkular sırdaşım Dualarım sana duy Tanrım Ne zaman geçecek bugünler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri