Dem Şarkı Sözleri - Begüm Tarako ft. İlke Hatipoğlu

Sözleri ve müziği Begüm Tarako ve Tolga Özoğlu'na ait olan Dem şarkısının sözleri sitemiz sozlerisozu.net'te yayınlanmıştır.Şarkı ilk günden, 20 bine yakın izlenme aldı.Yeni şarkılar ve sözleri için bizi takip edin.

Begüm Tarako ft. İlke Hatipoğlu Dem Şarkı Sözleri

Bir eski şarkı göklerin dilinde Gece doğuyor bir ben duyuyorum Zamanın eli sarkaçın ipinde Gece doluyor bir ben donuyorum Ay solgun bir kambur gökteki çepherde (yerinde) Saniye bir karınca usulca ilerlemekte Kaçtıkça son demin dibinde Derinde bir yerde kaldıkça Beklerim akrebin pimiyle elimde Kalbimi saran yuvarlak döşekte Gece uyuyor bir ben görüyorum Uykuya varan ışıktan eşikte Gece biliyor bir ben ölüyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri