Hey İstanbul Şarkı Sözleri - Ahmet Akkaya

90'lı yıllarda kendine has tarzıyla bilinen sanatçı Ahmet Akkaya'nın yeni şarkısı Hey İstanbul'un sözleri sitemizde yayınlanmıştır.Ahmet Akkaya ft. Dj Ahmet Kılıç Hey İstanbul'u da dinleyebilirsiniz.Şarkı Youtube'da 50 binden fazla görüntülenme aldı, yapılan dinleyici yorumlarının yaklaşık %50 'den fazlası olumlu yönde.Yeni şarkılar ve sözleri için bizi takip etmeye devam edin, sozlerisozu.net...

Ahmet Akkaya Hey İstanbul Şarkı Sözleri

Nereden nereye bu koca şehirdeNe az sevdim ne de çok sevildim diyebilirim
Hasretin ve nefretin
Herşeyin benim güzelim
Kayboldum içinde
Düşlerim düştü ele
Hey İstanbul İstanbul

İster dur ister vur
Kaybolduk içinde biraz dur



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri