Kimseye Anlatmadım Şarkı Sözleri - Bülent Ortaçgil & Birsen Tezer

Ünlü sanatçı Bülent Ortaçgil'in Birsen Tezer ile düet yaptığı 'Kimseye Anlatmadım' Şarkısı Bülent Ortaçgil'in 'Senfonik Ortaçgil' Albümünde yer alıyor.Çıkalı saatler olmasına rağmen şimdiden 20.000 izlenme aldı.Kimseye Anlatmadım Şarkısı'nın İlerde daha fazla izlenme sayısına ulaşması bekleniyor.Bülent Ortaçgil'in yeni şarkıları için sitemizi takip etmeye devam edin.

Bülent Ortaçgil & Birsen Tezer Kimseye Anlatmadım Şarkı Sözleri

Sev beni, sar beni Bir tek kötü sözün sarsar beni Bilinmez denizlerin kuytu koylarında
Bil beni, al beni Bu saçma sapanlıktan kurtar beni Uykusuz gecelerin gizli örtüsünden çıkar beni Ben bunları kimseye anlatmadım Kendimle bile konuşmadım Ben bunları kimseye anlatmadım Bir tek sen duy diye, sen bil diye, sen anla diye Sor beni, bul beni Sessiz şarkılarda çal beni Bulutlar ülkesinden kuru topraklara indir beni Sez beni, yaz beni Karmakarışıklığımdan çöz beni Birikmiş tortuların kirli sularından süz beni Ben bunları kimseye anlatmadım Kendimle bile konuşmadım Ben bunları kimseye anlatmadım Bir tek sen duy diye,sen bil diye, sen anla diye

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri