Oy Dunya Sarki Sozleri - Birgul Donen

Söz ve müziği Fatih Korkmaz'a ait olan ve Birgül Dönen'in seslendirdiği Oy Dünya Şarkısının Sözleri sitemizde yayınlanmıştır.Şarkıya gelen dinleyici yorumlarının büyük çoğunluğu olumlu olurken, olumsuz yorumlarda bulunuyor.Şarkı Youtube'da 1 günde 30 binden fazla izlenme aldı.Birgül Dönen Oy Dünya şarkı sözleri aşağıda bulunmaktadır.Genç şarkıcının çok güzel bir sesi var ve şarkı dinleyiciler tarafından hakettiği değeri görecektir diye umuyoruz.Yeni şarkılar ve sözleri için sitemizi takip etmeye devam edin...

Birgül Dönen Oy Dünya Şarkı Sözleri


Aklım erdi namussuzu öğrendi
Ömür geçti bir gün yüzü görmedim
Üç kuruşu tapmış insan ciğeri
Hile hurda kula dönmüş bu dünya bu dünya bu dünya
Oy dünya dünya dünya
Beni sattın üç kuruşa
Boyun eğmez diz çökmezdim
Muhtaç ettin şimdi puşta
Kalleşlliği kahramanlık saydılar
Haram ile aynı ipe astılar
Aslan idim kedi ile çattılar
Kendi ağlan özü tavan bu dünya bu dünya bu dünya
Oy dünya dünya dünya dünya
Beni sattın üç kuruşa
Boyun eğmez diz çökmezdim
Muhtaç ettin şimdi puşta

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri