Sen Benim Şarkılarımsın Şarkı Sözleri - Cem Adrian ft Hande Mehan

Cem Adrian'ın Hande Mehan'la beraber söylediği 'Sen Benim Şarkılarımsın' sitemiz sozlerisozu.net'te yayınlandı.İlk günden 50.000 den fazla dinlenmeye ulaşan şarkı ileri ki günlerde
milyonlara ulaşacak gibi görünüyor.Söz ve müziğini İlhan Şeşen'in yazdığı şarkı Cem Adrian ve Hande Mehan'ın mükemmel yorumuyla dinleyicileri mest etmeyi başardı.Cem Adrian Sen Benim Şarkılarımsın Şarkısının Sözlerini aşağıda bulabilirsiniz.Yeni şarkılar ve sözleri için sozlerisozu.net'i takip etmeye devam edin...


Cem Adrian ft Hande Mehan Sen Benim Şarkılarımsın Şarkı Sözleri


Belki bir şarkının her sesinde
Belki bir sahil meyhanesinde
Belki de içtiğim sigaranın dumanısın

Bir yıldız gökte kayıp giderken
Islak bir yolda yalnız yürürken
Bambaşka bir şeyi düşünürken aklımdasın

Geçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hala seni
Sen hep benim yanımdasın

Gündüzümde gecemdesin
Çalınmasın söylenmesin
Sen benim şarkılarımsın

Sanki hiç gitmemiş hep var gibi
Bir sırrı herkesten saklar gibi
Sessizce sokulup ağlar gibi yanımdasın

Beni birşeylerden aklar gibi
Koparmadan çiçek koklar gibi
Hiç bozulmamış yasaklar gibi aklımdasın

Geçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hala seni
Sen hep benim yanımdasın

Gündüzümde gecemdesin
Çalınmasın söylenmesin
Sen benim şarkılarımsın

Yorumlar

  1. Cem Adrian ft. Hande Mehan-Sen Benim Şarkılarımsın, An İtibariyle Youtube'da 1,3 Milyon Görüntülenmeye Ulaşmıştır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri