Senin Yüzünden Şarkı Sözleri - Ozan Kotra

Ozan Kotra'nın yeni parçası Senin Yüzünden Şarkı Sözleri hiç biryerde paylaşılmadan sadece sitemizde siz değerli ziyaretçilerimiz için SozleriSozu.net'te yayınlıyoruz.Ozan Kotra Senin Yüzünden Şarkı Sözlerini Aşağıda bulabilirsiniz.Yeni çıkan parçalar, albümler ve şarkı sözleri için sitemizi takip etmeye devam edin.

Ozan Kotra Senin Yüzünden Şarkı Sözleri - Lyriks

Ne geldiyse başıma
Senin yüzünden
Elalemin diline düştüm
Senin yüzünden

Çekmişim kafayı
Düşmüşüm yolda
Savrulmuşum ordan oraya
Senin yüzünden
Senin yüzünden
Senin yüzünden
Kayboldum tenhalarda
Senin yüzünden

Vazgeçemiyorum senden
Seni sevmekten
Başıma her ne geldiyse
İşte bu yüzden
Deliler gibi sevmiştik
Ne yaptık bize
Sen olmadan yaşamak
Kolay olmuyor
Bu hallere düşmüşsem bir sebebim var
O güzel günlerimiz
İnan inan inan unutulmuyor
İnan inan inan unutulmuyor

Yine döndük en başa
Kaldım ayazda
Şu paramparça gönlümde
Açtın bir yara
Geçmiyor zaman sensiz
Kafam dumanlı
Gecenin tam şu saatinde
Efkar bastı
Senin yüzünden
Senin yüzünden
Kayboldum tenhalarda senin yüzünden
Vazgeçemiyorum senden
Ne gelir elden
Başıma her ne geldiyse
İşte bu yüzden
Deliler gibi sevmiştik
Ne yaptık bize
Sen olmadan yaşamak kolay olmuyor
Bu hallere düşmüşsem bir sebebim var
O güzel günlerimiz
İnan inan inan unutulmuyor
İnan inan inan unutulmuyor
İnan inan inan unutulmuyor
İnan inan inan unutulmuyor



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri