Yanlış Şarkı Sözleri - Tuğçe Kandemir

Ünlü sanatçı Tuğçe Kandemir'in yeni şarkısı 'Yanlış', Tuğçe Kandemir'in, fenomen Youtube programı PİNÇ'te konuk olmasının ve şarkıyı programda söylemesinin ardından çok fazla ilgi gördü ve şimdiden milyonlarca izlenmeyi gördü.Dinleyiciler tarafından Baştan Yanlıştın, Tuğçe Kandemir Yanlış veya Tuğçe Kandemir Yanlıştın şeklinde de aranan şarkı, 50 milyondan fazla dinlendi.
Ünlü sanatçıya başarılar dilerken, sizler için Tuğçe Kandemir-Yanlış Şarkısının Sözlerini paylaşıyoruz.Bu ve benzeri güzel şarkılar için sitemiz sozlerisozu.net'i takibe devam...


Baştan Yanlıştın Şarkı Sözü

Tuğçe Kandemir-Yanlış Şarkısı Dinle


Tuğçe Kandemir-Yanlış Şarkı Sözleri


Sadece alıştım baştan acı günlere
Zor ama belkide beni iyi edecek
Sorma sarmaşığım aşkı saklı dünlerde
Beklediğin günlere elbet değecek

Herşey yolunda gibi gözüküyor ordan
Bıraktım zamana geride kalana
Dayana Dayana 
Gittim çoktan

Dedim ki vardın 
Yaramı yamalayıp sardın
Tam derman derken 
Fark ettim
Yolu uzun bu aşkın
Benim gözüm ama yaşlı 
Anlatamadım taştım
Baştan YANLIŞTIN

Tuğçe Kandemir Yanlış Şarkı Sözleri,Tuğçe Kandemir Yanlıştın Şarkı Sözleri,Tuğçe Kandemir Baştan Yanlıştın Şarkı Sözleri,Tuğçe Kandemir Sadece Alıştım Şarkı Sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri