Boza Boza Şarkı Sözleri - Soner Sarıkabadayı

Ünlü şarkıcı Soner Sarıkabadayı'nın yepyeni şarkısı 'Boza Boza' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Daha piyasaya çıkmadan sizler için yayınladığımız Boza Boza şarkı sözleri aşağıda yer almaktadır.Uzun bir süredir sizlere hizmet veren şarkı sözleri ve dinleme sitemiz sozlerisozu.net 'e Soner Sarıkabadayı Boza Boza şarkı sözleri de eklenmiştir.Şarkıyı dinledikten sonra yorum yapmayı unutmayın.Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için yorumlarınıza ihtiyacımız var.Lafı fazla uzatmadan Soner Sarıkabadayı Boza Boza sözleriyle sizleri baş başa bırakıyorum.Bol müzikli günler...Ayrıca Soner Sarıkabadayı - Tarifi Zor şarkısına da bir göz atın.

Soner Sarıkabadayı - Boza Boza Dinle

Soner Sarıkabadayı - Boza Boza Şarkı Sözleri

Gönlüm benle bile sizli bizli Güvenmiyor gizli gizli Ben boş verdim unuttum da Canımın her yeri parmak izli Neresi hüzün neresi sevinç Ve ne kadarı benim bu hislerin Çoğu zaman her şeyimiz ödünç Biri beni sevsin güzel sevilirim Bir de yetişirse önümüzdeki yaza Ya bu nasıl bir şey diyebilirsin Gelsin gelecekse beni Boza Boza Büyük sevsin süper sevilirim Bir de yetişirse önümüzdeki yaza Ya bu nasıl bir şey diyebilirsin Gelsin gelecekse beni Boza Boza

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri