Bu Muydu Günahım Şarkı Sözleri - İsmail YK

İsmail YK'nın 'Tansiyon' albümünde yer alan 'Bu Muydu Günahım' şarkısı an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Uzun bir süredir sizlere hizmet veren şarkı sözleri sitemiz sozlerisozu.net 'e İsmail YK Bu Muydu Günahım şarkı sözleri de eklenmiştir.Sevilen şarkıcı İsmail YK'nın dört gözle beklenen albümü bugün piyasaya çıktı.Albümün tamamı için:İsmail YK - Tansiyon [2018] Yeni Albüm tıklayın.Albümün içerisinde yer alan Bu Muydu Günahım şarkısını sitemizde dinleyebilir ve Bu Muydu Günahım sözlerini okuyabilirsiniz.Bol müzikli günler...
İsmail YK'nın yeni albümü Tansiyon'un içerisinde yer alan Bu Muydu Günahım şarkı sözlerini sitemizde bulabilirsiniz.
İsmail YK Bu Muydu Günahım Dinle - İsmail YK Bu Muydu Günahım Şarkı Sözleri - Tansiyon Albümü

İsmail YK - Bu Muydu Günahım Dinle

İsmail YK - Bu Muydu Günahım Şarkı Sözleri

Gözlerin gözümde 
Ellerin elimde
Hayal etsem de
Ne faydası var ki

Sensiz hayat zormuş
Darmadağın olmuş
Her gün ağlasam
Bile ne faydası var ki

Söyle sana ben ne yaptım
Canım dedim içime attım
Belli ki başka birine
İnanıpta gittin

(2x)
Ben sadece sana inandım
Canım dedim içime attım
Belki de ölümüne taptım
Bu muydu günahım?

Sen benim canımsın
Dilimde duamsın
Duyulmazsa bu sesim
Ne faydası var ki

Sensiz hayat zormuş
Darmadağın olmuş
Her gün ağlasam bile
Ne faydası var ki

Söyle sana ben ne yaptım
Canım dedim içime attım
Belli ki başka birine 
İnanıpta gittin

Ben sadece sana inandım
Canım dedim içime attım
Belki de ölümüne taptım
Bu muydu günahım?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri