Düşmedim Daha Şarkı Sözleri - Taladro ft. Aydilge

Ünlü rapçi Taladro ve sevilen şarkıcı Aydilge'nin yeni şarkısı 'Düşmedim Daha' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Taladro (ft. Aydilge) Düşmedim Daha şarkı sözleri aşağıda yer almaktadır.Netd Müzik Kanalı tarafından Youtube'da yayınlanan şarkı şuana kadar 400 binden fazla görüntülenme aldı.Dinleyicilerden gelen yorumların büyük bir çoğunluğu ise olumlu yönde.Düşmedim Daha şarkı sözlerini okurken, şarkıyı dinlemeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Bol müzikli günler...
Taladro & Aydilge Düşmedim Daha Sözleri - Taladro & Aydilge Düşmedim Daha Dinle - Taladro ft. Aydilge Düşmedim Daha Şarkı Sözleri

Taladro & Aydilge - Düşmedim Daha Dinle

Taladro & Aydilge - Düşmedim Daha Şarkı Sözleri

İlginç ve ben dündeyim hala Aklımın almadığı şey aklımı yer oldu Dünyanın tozlu toprağında aş'ımı böldüğüm insan Terimi inkar edip hakkımı yer oldu İlginç her neşe kaygısında Haklısın da sıcaklık annemin yün atkısında Herkes sevgilisiyle kucaklaşıp uzaklaştı o gece Biz öldük bir havalimanı kapısında Pusluydu ki görmeliydin hava buz gibiydi Bekledim, bir kum saatinde yere dökülen son kum gibiydin Yüreğimdeki artçı şoklar ama deprem dün gibiydi Beyaz bir perdenin ardına gizlenmiş o kirli tül gibiydin Sanırım o akşam tüy gibiydin işe yaradı oyununda Yurda dönmeyip bir evde kaldın yeni mi gelişmiş bu huyunda? Keyfin yerinde rahatça uyudun ben gece 5 gibi uyudum da Bir aslanım artık eser kalmadı koyunundan Kaşların, endamın ah be dertliyim dert Ve özür dilerim yaktığım şu gençliğimden Her yerde kan var yaramı deştiğinden Tırnaklarım toprak mezarımı eştiğimden Edepten bahseden edepsiz oldu dilimden aktı Kalp bir kişilik ikiye bölersen sevilmez artık (Öyle mi tatlım?) Pahalı bir hat ucuz yalanlar yerim o aklı Şimdi neredesin hangi telefona hangi hattını kim için taktın? Aydilge: Düşmedim daha cayır cayır yanacağım cehenneminde Küsmedim sana, desen bile ölüm fermanın ellerimde Bana kirli dedin ve kirli dedirtmeye çabaladın Ama bilmem kaç sene önceki sevgilinle sms'leri yakaladım Hatırla bizdeydik o akşam ve ruh görmüş gibi bocaladın Aferin sana 4 sene boyunca melekmiş gibi kafaladın beni Bir deri bir kemik, bir çık bir bat, bir ileri bir geri ve bir can hayat Bilmem kaç liralık yüreğin var benimki sığmaz bir çantaya Karşılık mı? Karşılık bu kaçmak istediğini duyacan daha Herkes sahte toprağa düşmez ben gibi sadık bir can daha Yoğunbakımda ölüyordum sen kafe bar gezipte dönüyordun Bana aşkım demeden ağzını yıka benim annem öldü sen gülüyordun Kanayan parmağı kestim sahte gözlerin görüyordur Uğruna yaktığım tüm ateşler bugün kahrından geri sönüyordur Yalan mıyım? Sen yalan demiştin şimdi ne oldu yaran mıyım? Acıdan kavrul, dizlerime kapan ben seni yine sarar mıyım? Gözyaşın için okyanus kuruttum bir daha bunu yapar mıyım? Gözlerinde hep boğuldum kadın artık dalar mıyım? Aydilge: Düşmedim daha cayır cayır yanacağım cehenneminde Küsmedim sana, desen bile ölüm fermanın ellerimde

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri