İsmi Sübhan Şarkı Sözleri - Yusuf Harputlu

Yusuf Harputlu'nun seslendirdiği 'İsmi Sübhan' adlı ilahi türündeki müzik an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Sözleri anonim olan İsmi Sübhan'ı daha önceleri ünlü ilahi sanatçısı Abdurrahman Önül seslendirmişti ve oldukça beğenilmişti.Yusuf Harputlu'nun sesinden İsmi Sübhan'ı dinleyip görüşlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.Sizleri İsmi Sübhan sözleriyle baş başa bırakıyorum...

Yusuf Harputlu - İsmi Sübhan Dinle

Yusuf Harputlu - İsmi Sübhan Sözleri

İsmi Sübhan virdin mi var?
Bahçelerde yurdun mu var?
Bencileyin derdin mi var?
Garip garip ötme bülbül.

Ötme bülbül, ötme bülbül,
Derdi derde katma bülbül,
Benim derdim bana yeter,
Bir de sen dert katma bülbül.

Yunus cemalin pâk derken,
Cihanda mislin yok derken,
Seher vakti “Hakk, Hakk” derken,
Bizi de unutma bülbül.

Ötme bülbül, ötme bülbül,
Derdi derde katma bülbül,
Benim derdim bana yeter,
Bir de sen dert katma bülbül.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri