Odam Soğuk Şarkı Sözleri - İsmail YK

İsmail YK'nın 'Tansiyon' albümünde yer alan 'Odam Soğuk' şarkısı an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Uzun bir süredir sizlere hizmet veren şarkı sözleri sitemiz sozlerisozu.net 'e İsmail YK Odam Soğuk şarkı sözleri de eklenmiştir.Sevilen şarkıcı İsmail YK'nın dört gözle beklenen albümü bugün piyasaya çıktı.Albümün tamamı için:İsmail YK - Tansiyon [2018] Yeni Albüm tıklayın.Albümün içerisinde yer alan Odam Soğuk şarkısını sitemizde dinleyebilir ve Odam Soğuk sözlerini okuyabilirsiniz.Bol müzikli günler...

İsmail YK'nın yeni albümünde yer alan Odam Soğuk şarkısının sözleri sitemizde yer almaktadır.
İsmail YK Odam Soğuk Dinle - İsmail YK Odam Soğuk Şarkı Sözleri - Tansiyon Albümü

İsmail YK - Odam Soğuk Dinle

İsmail YK - Odam Soğuk Şarkı Sözleri

Söyle ben sana daha diyeyim
Ağladım yalvardım daha ne edeyim
Buralarda soğuklarda öleceğim
Dalgalarda yellerde can vereceğim

Mutluluklar bana küsmüş geri gelmiyor

Ecel bana kucak açmış beni bekliyor
Dön meleğim gel birtanem can dayanmıyor
Odam soğuk kalbim buruk hiç ısınmıyor
El değmemiş aşkım hala seni bekliyor
Gülemedim yapamadım sensiz olmuyor

Söyle ben sana daha diyeyim

Ağladım yalvardım daha ne edeyim
Buralarda soğuklarda öleceğim
Dalgalarda yellerde can vereceğim

Mutluluklar bana küsmüş geri gelmiyor

Ecel bana kucak açmış beni bekliyor
Dön meleğim gel bir tanem can dayanmıyor
Odam soğuk kalbim buruk hiç ısınmıyor
El değmemiş aşkım hala seni bekliyor
Gülemedim yapamadım sensiz olmuyor

Dön meleğim gel birtanem can dayanmıyor

Odam soğuk kalbim buruk hiç ısınmıyor
El değmemiş aşkım hala seni bekliyor
Gülemedim yapamadım sensiz olmuyor















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri