Petek Dinçöz (ft. Shahyad) - Aşkım Şarkı Sözleri

Petek Dinçöz'ün Shahyad ile beraber söylediği yeni şarkısı 'Aşkım' yada 'Eshgham' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Petek Dinçöz Aşkım şarkı sözlerini ve şarkının dinleme bağlantısını aşağıda bulabilirsiniz.Sesi ve güzelliğiyle insanları büyüleyen Petek Dinçöz'ün yeni şarkısı Aşkım, trendleri zorlayacak gibi görünüyor.Sevenlerinin merakla beklediği Aşkım şarkı sözlerini sitemiz farkıyla okuyabilirsiniz.

Petek Dinçöz & Shahyad - Aşkım Dinle

Petek Dinçöz & Shahyad - Aşkım Sözleri

Aşkın büyüledi beni sardı
Mutluluk falımıza vardı,
Bekledim çıksın diye…
Sarılınca hemen,

Seni yordu kokun serime
Sardı aşkın büyüsü beni
Sevdim inan delice seni
Gözlerim görmese bir an
Korkutur yokluğun o an

[x2]
Seninim aşkım, ötesi yok
Duygularım ağır, sebebi çok çok
Bozalıp ezberi, hadi bitanesi
Bu sevgimin sonu yok yok

Google Aramaları:petek dinçöz aşkım dinle, petek dinçöz aşkım sözleri, shahyad petek aşkım, petek dinçöz yeni şarkısı, petek dinçöz shahyad eshgham dinle sözleri, eshgham şarkı sözleri petek shahyad, aşkım şarkı sözü petek dinçöz,eshgham şarkı sözleri, shahyad eshgham lyrics, petek dinçöz shahyad eshgham lyrics şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri