Beni Sev Şarkı Sözleri - Hande Yener

Genç ve güzel şarkıcı Hande Yener'in yepyeni şarkısı 'Beni Sev' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Birbirinden güzel şarkılara imza atan Hande Yener'in yeni şarkısı Beni Sev, yayınlanalı kısa bir süre olmasına rağmen fazlasıyla ilgi gördü.Sözleri Yıldız Tilbe'ye ait olan Beni Sev adlı şarkıyı Hande Yener'in yorumuyla dinleyebilir ve sözlerini okuyabilirsiniz.Sizlerde Hande Yener'in Beni Sev şarkısının sözleri hakkındaki görüşlerinizi yayının altına yorum yaparak belirtebilirsiniz.

Hande Yener - Beni Sev Dinle

Hande Yener - Beni Sev Şarkı Sözleri

Gel bu hayat seninle güzel Ömür boyu bekledim Masal yaşat bana Yer etmesin acılar Gelinir gidilir sevilir Bu aşkın yolu belli Hayal ettim seni Beni sev beni sev Beni sev Yoluna yoluna Delirdim uğruna Ben bu gece sana özel Bi şarkı besteledim Seni sana yazdım Sevişmeler imgeler Söylenir beklenir kim bilir Bu aşkın yolu belli Hayal ettim seni Beni sev beni sev Beni sev Yoluna yoluna Delirdim uğruna

Google Aramaları:hande yener beni sev dinle, beni sev şarkı sözleri, hande yener beni sev sözleri kime ait, hande yener beni sev 2018, hande yener yeni şarkısı 2018, şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri